Kisorsolták a nyereménytárgyakat
2010-06-25
Az új igénylők közül is sorsoltak
2010-06-25
Ha kiváltja, nyerhet
2010-06-14
Nyereményjáték az új igénylőknek
2010-06-14
Folyamatosan csatlakoznak a vállalkozások.
2010-05-05
Bemutatták az első Szerencs Kártyát.
2010-04-19
A képviselő-testület elfogadta a Szerencs Kártyát.
2010-03-18
Az Észak-Magyarország cikke
2010-03-09
 
SZEMÉLYES IGÉNYLÉS
Kártyát a Szerencs Kártya ügyfélszolgálatán, a szerencsi okmányirodában igényelhetünk személyesen. A kártya kiváltásához magunkkal kell hozni a személyazonosságunkat igazoló okmányok valamelyikét (útlevél, személyi igazolvány, kártya formátumú vezetői engedély) és a lakcímkártyánkat. Ezen kívül nem szerencsi lakóhelyű, de Szerencsen tanuló esetében iskolalátogatási igazolás, nem szerencsi lakóhelyű, de Szerencsen dolgozó személy esetében munkáltatói igazolás szükséges. Személyes megjelenés esetén az adatok felvételezése után az igénylőről fénykép készül. Az elkészített és érvényesített kártyát a kártyadíj befizetése és az ügyintéző által kinyomtatott igénylőlap aláírása után azonnal kézhez kapjuk.
Az ügyintézéshez szükséges idő várhatóan nem több, mint 10 perc.
Lehetőség van papír alapú igénylésre is. Ebben az esetben igénylőlapot a polgármesteri hivatal ügyfélszolgálatán (a hivatal földszinti folyosóján, a bejárattal szemben) kaphatunk. A kézzel kitöltött igénylőlapot emailben (az igenyles@szerencskartya.hu címre küldve), faxon (a +36 47/777700 számra faxolva) vagy személyesen is visszajuttathatjuk a Szerencs Kártya ügyfélszolgálatára. Ekkor az ügyfélszolgálat az igénylőlapon Ön által megjelölt módon kiértesíti a kártya átvételének időpontjáról.
A +36/47 777-700 számon lehetőség van időpont kérésére is. Ezt a hangmenü 6-os nyomógombjával érhetjük el.

ELEKTRONIKUS IGÉNYLÉS
Honlapunkon  keresztül egyszerűen, és gyorsan igényelhet Szerencs Kártyát az on-line kártyaigénylő adatlap  kitöltésével. Elektronikus igénylés esetén, adatainak egyeztetése és jogosultságának vizsgálata után, előre egyeztetett időpontban csupán egy fénykép elkészítése és a kártya átvétele erejéig kell befáradnia az ügyfélszolgálatra, ahol – szükség esetén – munkáltatói, iskolalátogatási igazolásait is leadhatja, és az ügyintézést követően átveheti elkészült kártyáját.
A Kártya díja:
- elsődleges kedvezményezetti kör esetében (szerencsi lakos/munkavállaló/diák): 500 Ft/év (kibocsátástól és érvényesítéstől számított 365 nap)
- másodlagos kedvezményezetti kör (előző pontba nem tartozó igénylők) esetében : 1500 Ft/év (az előző pontban leírt időtartamra)
- lejáratot követő újraérvényesítés díja: egységesen 500 Ft/év.

FIGYELEM!
 AZ IGÉNYLŐLAP KITÖLTÉSÉVEL, ALÁÍRÁSÁVAL és a A KÁRTYA ÁTVÉTELÉVEL - A SZERZÉDÉSES JOGVISZONY LÉTREJÖN A FELEK KÖZÖTT, MELYNEK RÉSZLETES SZABÁLYAIT AZ ÁSZF TARTALMAZZA.
Az ÁSZF MEGTEKINTÉSÉHEZ KATTINTSON IDE!

 
Ügyfélszolgálat:
3900 Szerencs,
        Rákóczi út 89.

Kártya vonal:

+36 47/777-700

Nyitva tartás:
Hétfő: 8.00 - 12.00 és 13.00-15.30
Szerda: 8.00 - 12.00 és 13.00 - 16.00
Péntek: 8.00 - 11.00

Kártya igénylése:
igenyles@szerencskartya.hu

Kérdések és észrevételek:
info@szerencskartya.hu


 
 
Igényelhet-e kártyát az, aki Szerencsen lakik, de nem itt van a bejelentett lakcíme?
Szerencsi lakos régi típusú személyi igazolvánnyal, ami a lakcímet is tartalmazza, igényelhet-e 500 forintos kártyát, ha le van járva a személyi igazolvány?
Miért kell olyan sokféle okmány az igényléshez?
Mi történik, ha elveszett vagy ellopták a kártyát?
Családtagok, barátok használhatják-e egymás kártyáját?
Vissza kell-e adni a kártyát, ha azután, hogy megkapta a kártyáját, a kártyabirtokos elköltözik más településre?
Az érvényességi idő az adott év végéig tart?
Honnan lehet tudni, hogy melyik üzletben mire van kedvezmény?